pondělí 31. března 2008

Paranoia po mafiánsku..

Už jsem z toho lovení paranoidní... ale asi jinak, než byste čekali. Normálně paranoidní člověk se obává o svůj život. Všude vidí ohrožení, každý kolemjdoucí je potenciální vrah, za každým stromem se skrývá potenciální nebezpečí. Já jsem nenormálně paranoidní. Jak se projevuje nenormální paranoia? Můj vrah mne nezajímá. Už třetí den není schopný ani dát najevo, že by jen tušil kdo jsem, nezahlédl jsem ani známku toho, že by mne někdo sledoval a tu nejlepší přiĺežitost, kterou jsem mu poskytl, vůbec nevyužil. Takže paranoia vypadá úplně jinak - za každým rohem, na každé lavičce, v každé dívce kterou míjím vidím svoji oběť. Jen velmi obtížně odolávám nutkání nasadit hrubou sílu a oddělat každou druhou, kterou potkám. Zatím svou oběť vídám jen v okolí jejího bydliště. Až ji začnu spatřovat po celé Praze, dobrovolně se vydám svému vrahovi, aby ukončil to moje utrpení...

Žádné komentáře: