pondělí 31. března 2008

Ztráty mezi civilisty...

Povzbuzen tím, že přes noc nikdo nezemřel, jsem s východem slunce vyrazil na lov. Vidina snadné kořisti v podobě osamělé dívky na liduprázdné autobusové zastávce mne vyhnala z postele dřív než budík a vyrazil jsem do terénu.

Čekal jsem na svou obět cca půl hodiny a za tu dobu se tou malou nenápadnou autobusovou zastávkou prohnala přibližně stovka lidí. Téměř nulová šance někoho správně identifikovat z rozmazané šedé fotografie. A pak se to stalo - k zastávce se blíží dívka, velké černé brýle, kabela, která mohla (ale nemusela) být stejná jako v sobotu, neustále se rozhlíží a nestoupne si přímo na zastávku, ale postává opodál. Nasadit rukavici, pár rychlých kroků, když se otočí zády a .... zabil jsem nesprávnou. Zklamaně odcházím, když v tu chvíli se na druhé straně zastávky otočí profilem ke mě další postava - ten nos, ta ofina, to by mohla být ona. Opět rychlých pár kroků, hmat ... a opět nesprávná mrtvola.

Tak jsem zvědav má oběti, jak doopravdy vypadáš, a kdy tě najdu.

1 komentář:

Hranostaj řekl(a)...

Vrahu nevinných lidí ! To se dělá ? Mafie, tajná organizace, vraždí tiše, nenápadně,spolehlivě a beze ztrát. BEZE ZTRÁT ! A ne, že vyvraždíš celou ves.